divendres, 31 d’agost del 2012

In love with...Bonnie and Buttermilk










[ENG] I'm a person who likes colourful clothes so when I found the Bonnie and Buttermilk webpage I just adored it!. Really cool clothes, maybe a bit expensive but we can't forget it's original. And it's so cool...
The colors, the prints they use...I think I'll save some money to find a nice present from the shop....

[CAT] A mi que m'agraden els colors, vaig anar a la web de Bonnie and Buttermilk encara no sé com i vaig flipar. Una roba super guapa, que potser pica una mica però no em digueu que no mola!
Els colors i els estampats...em sembla que estaliviaré una mica a veure si em faig algún regalet més endavant...


2 comentaris:

  1. Noooo, por qué me haces estooo! Me gusta todooooo! ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho tenia guardat allà a un raconet i mira...a mi em flipa tot...

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics