dijous, 22 de novembre del 2012

Pleased to Meet You: Manitas de Plata

[ENG] Every new day I end up amazed with the wonderful creations made really close to me. Today I'd like to introduce you Manitas de Plata because they make those nice jewels and complements that you just wanna die melted. And not only this, every piece is hand painted, a hard thing to find lately in the handmade world if I tell you the truth...so...fantastic!
I just knew the page randomly and ended up spending all evening looking at the pictures and discoverd they also prepare some "ninots" from Valencia's "fallas"...so sad they end up burned at the end (so special...)
So if you like something you just have to go..here.
Oh...one last thing...packaging is so nice aswell.
Pleased to Meet You Manitas de Plata.
[CAT] Jo és que cada dia em quedo més al.lucinada amb les coses fantabuloses que es fan ben apropet meu. Avui, sense anar més lluny us vull presentar a Manitas de Plata perquè fan unes joies que t'hi mors de xules. I no només això, cadascuna de les peces està feta una a una i a mà, cosa rara de veure últimament en el món handmade, tot s'ha de dir...o sigui que em sembla fantabulós.
I és que no sé com , per variar, hi vaig anar a parar i em va cridar molt l'atenció dels seus penjolls de personatges retro jugant a tenis o vestits amb roba de bany així com una mica "a l'antiga". I res, que em vaig passar una tarda mirant les fotos del seu blog i vaig descobrir que eren de valència i no només això, fins i tot han fet ninots de falles que llàstima que acabin cremats...(sempre em produeix la mateixa sensació veure com cremen, tanta feina...suposo ha de ser molt emocionant veure-ho d'aprop). 
Apa doncs, si voleu res...aquí.
I fan uns packaging preciosos...
Pleased to meet you Manitas de Plata.

See?! Wonderful...

Lovely packaging

2 comentaris:

  1. Ooooooh m'han enamorat els penjolls....

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai síiiiii, haurem de fer una mica de raconet per firar-nos un dia d'aquests...

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics