dijous, 24 de gener del 2013

Let's read: Frankie Magazine

 

[ENG] I discovered Frankie Magazine a while ago and although I haven't seen any paper issue, I like what they have. 
Frankie is an Australian magazine with all the latest news, trends and events in fashion, travel, food, music, craft art and more. It is released bi-monthly and it was launched in October 2004 by editor Louise Bannister and creative director Lara Burke.
So, they have almost all those things I really like to read about. 
If it's not easy for you (like in my case) to find a paper issue, you can subscribe to the digital edition.
In their web page they also talk about all the topics from the magazine, food, music, craft, photography, fashion...
Worth reading it for sure.
[CAT] Vaig descobrir Frankie Magazine fa una mica i tot i que no l'he vista en paper, m'agrada el que tenen.
Frankie, és una revista australiana amb les últimes notícies referents a moda, viatges, menjar, musica, manualitats i més. És de tirada bi-mensual i es publica des d'octubre de 2004.
Tenen pràcticament de tot allò que m'agrada llegir.
Si no t'és fàcil trobar l'edició impresa sempre pots escollir la digital.
A la seva pàgina web tenen també de tot allò del que parlen.
Una bona opció.





6 comentaris:

  1. M'encanta! És una revista mooolt recomanable

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo crec que per revistes d'aquest tipus que no es troben fàcilment, em compraria un iPad per poder llegir-ho tot...ara tb fa dies que estic a la busca i captura de Milk decoration que també és super xula.

      Elimina
  2. Ohhh m'encanta la frankie!!

    ResponElimina
  3. Gracias por el descubrimiento, tiene una pinta genial :O)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estoy intentando encontrar revistas chulas porai para ir haciendo reseñas aquí, y la verdad es que hay algunas que son la leche.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics