dissabte, 25 de maig del 2013

DIY: A fabric garland

[ENG] A really long time since the last post but here I am again...
This morning I remembered I promised a fabric garland to one of my bestfriend's daughter and here I found myself looking for patterns or at least sizes for the triangles and so on until I found a lovely DIY at Oh!Eme (a new discovery by the way) and I think it is very clear and easy to follow so here I leave you with their pictures and the lovely result.
Have a good weekend!
[CAT] Ha passat la tira de temps desde l'últim post però aquí estic de nou...
Aquest matí m'he enrecordat que li vaig prometre una guirlanda de tela a la filla d'una de les meves millors amigues i m'he trobat a mi mateixa buscant patrons o com a mínim les mides dels triangles (doncs el cumple és d'aquí a no res) fins que he trobat aquest preciós DIY a Oh!Eme  (un nou descobriment per cert) i crec que és molt clar i fàcil de segui, així que us deixo les fotos del post per si mai prometeu res com jo...
Que tingueu un gran cap de setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics