dimecres, 7 d’agost del 2013

My fabric garland

[ENG] Three months ago I told you about a fabric garland I promised to a friend here, and now I can show you the garland I finally made for my friend on this post.
A year ago my friend's mother-in-law died of a cancer and I inherited her sewing machine and the fabrics she was using by then. So when I was thinking on my friend's daugther birthday present, I thought of making her a fabric garland using her grandma's material. And here I can show you the result.
[CAT] Fa tres mesos ja us vaig parlar de la guirnalda de tela que li havia promès a una amiga en aquest post, i ara ja us puc ensenyar la promesa aquí.
Fa un any, la sogra de la meva amiga va morir de càncer i jo vaig heredar la seva màquina de cosir així com les teles que estava utilitzant ella llavors. Així que quan estava pensant en el regal de cumple per la filla de la meva amiga, vaig pensar en fer servir les teles de la seva àvia. I aquí us puc ensenyar el que n'ha sortit.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics