dimecres, 22 de gener del 2014

Amigurumi Tooth Box


[ENG] I bet you know about the Tooth Fairy and other stories related with that, isn't it?
Well, the other day my nephew lost his first baby tooth and called me to tell me. He was so excited! The next morning he was thrilled with the present and he was also surprised that he got the tooth back so he can keep them. Thinking about that I thought I could make him a box for his baby teeth, and with this inspiration I managed to make an amigurumi tooth box using kinder eggs. 
The sizing looks a little bit odd because it is too tall and maybe won't be the perfect one, but I'm sure Xim will love it!
If you'd like the pattern, please contact me; I'll be happy to tell you.
[CAT] Segur que coneixeu la història del ratolinet Pérez o dels angelets, no?
Doncs bé, l'altre dia al meu nebot se li va caure la primera dent de llet i em va telefonar per explicar-m'ho. Estava súper emocionat ("padrina, t'he de dir una cosa super important!")!! Al matí següent estava encantat amb el regalet que li havien deixat i estava tot sorprés que li haguessin tornat la dent de manera que la pogués guardar. Rumiant en això vaig pensar en que li podria fer una caixeta per les dentetes, i amb la inspiració d'aquí m'ho vaig manegar per fer un queixal d'amigurumi fent servir ous kinder.
Les proporcions són una mica rares pel fet que el kinder és molt alt i potser no serà el millor del món, però estic convençuda que a en Xim li encantarà.
Si us fes gràcia el patró no dubteu en contactar-me; estaré encantada de dir-vos com el vaig fer.



6 comentaris:

  1. Mian!!! M'encanta!!!! T'ha quedat genial i segur que el Xim guardarà súper feliç totes les dentetes!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La caixa màgica guarda-dents... fliparà!

      Elimina
  2. És molt graciós! Una idea molt bona!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una mica com la nau espacial de les dents però farà el seu fet, ejejj

      Elimina
  3. Jejejejeje! Qué bueno! Seguro que le encanta! :-)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics