dimecres, 8 d’abril del 2015

Easter Eggs

[ENG] Well, well, easter is gone but I still have to show you part of my easter eggs (remember I had to prepare four of them!). These are the ones I did using this recipe. It takes a while to do it but the results are amazing. The brownie was delicious and my nephews were thrilled with the surprise.
[CAT] Bé doncs la pasqua ja ha passat però jo encara no us he ensenyat part de les meves mones (recordeu que n'havia de fer quatre). Aquestes son les que vaig fer utilitzant aquesta recepta. És una mica entretingut però els resultats són "estupendus"...el brownie estava boníssim i els meus nebots van flipar amb la sorpresa (i amb el llit de "quesitos" que dèia l'enano).
Rentant amb aigua i sal
Amb la massa de brownie a punt per enfornar
Llit de mini lacasitos
Amb un ou de xocolata entre els brownies
Els pollets no poden faltar
Ni les plomes...i un ou com toc ben gros a fora (i amb sorpresa a dins també)!


4 comentaris:

  1. Quines mones més originals, m'encanta el niu de lacasitos sota de cada ou i és clar el pollet no podia faltar. I per buidar els ous, com ho vas fer? jo una vegada vaig veure un vídeo que ho feien llimant l'ou amb paper de vidre ho vas fer així?
    http://aventuresidesventuresdels30.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui no! Molt més senzill! Amb la punta d'un llevataps li fas un foradet pel cul i després amb unes tisores amb una mica de punta, ho vas retallant...No en vaig trencar ni un!!!
      Jo de fet també era el que em semblava més difícil...

      Elimina
  2. M'encanta, nena, súper xulo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A veure si hi poso alguna fotillo xusta del brownie per dins, que amb les presses veig que falta. Ho has de fer. els nens flipàven (bé, l'enano més amb el llit de "quesitos", jejeje)

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google Analytics